Ce-mi zboara prin ganduri …

In ultima perioada a inflorit fenomenul reducerilor, fie ele reale sau inchipuite. Cel mai cunoscut site care centralizeaza aceste reduceri este redutti.ro.

Azi va vorbesc despre spalatoria Elias&Davies din Bucuresti, de langa liceul Iulia Hasdeu.
Nu mai e nevoie de niciun voucher, dai telefon si te programezi. Nu e nevoie de niciun bon fiscal. Bun, deci le mai raman niste bani in plus. Te-ai fi asteptat la niste servicii un pic mai atente, mai bune.

Sincer, nu prea stiu ce inseamna un polish standard, dar foarte multe zgarieturi fine, pete de la materialele antiderapante si chiar acel efect de panza de paianjen nu au disparut. Doar ca s-a dat cu o pasta ala si probabil cu aparatul de spalat cu presiune. Undeva erau niste stropi de bitum, mi-au zis sa revin peste doua zile cu un litru de benzina ca sa le scoata.

La interior, desi era vorba de spalat total, plafonul a fost curatat doar un zonele murdare, aerisirile erau destul de murdare, iar in portbagaj s-a dat doar cu aspiratorul! Mirosea urat in interior, probabil s-a varsat ceva. Dupa ce am dus-o la ei, miroase si mai urat. Dupa 2 zile de stat in soare, s-a uscat si interiorul, iar pe bancheta din spate mi-a reaparut o mare pata alba. Mocheta era spalata, sau uda, nu imi dau seama exact.

Am lasat masina dimineata si am recuperat-o dupa-amiaza. Personalul e format in special din niste tigani. Cand m-am prezentat sa iau masina, persoana de la ghiseu l-a chemat pe unul dintre angajati, care se uita in x, sa imi arate cat de bine si-a facut treaba. Au mai dres ei putin busuiocul, dar tot nu am fost multumit.

Impresia mea e ca a fost o spalare clasica interior + exterior, plus ceva udatura si un pic mai multa atentie. Daca un interior + exterior costa la o spalatorie normala 20-30 ron, platind 150ron pentru ce am descris mai sus, am impresia ca nu a meritat cheltuiala.

Aveti grja ce cumparati, se intampla sa se adevereasca vorba: „prea ieftin pentru a fi adevarat”. Dar puteti face niste superafaceri.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

