Ce-mi zboara prin ganduri …

Sunt sigur ca toata lumea a auzit de celebra Black Friday de la emag. Nu si-a dat niciun ministru demisia, nu s-a sinucis niciun grup, nu s-a combinat nicio diva – panarama, ci doar un magazin de electronice a spus ca a facut nu stiu ce mari reduceri. Ne-a mai si bombardat cu nu stiu cate mailuri, chiar daca nu eram inscrisi neaparat la newsletter.

N-am fost niciodata genul care sa joace reteaua, care sa alerge dupa credite sau te miri ce reduceri fictive, nu mi-am pus status cu reclame, dar ca orice om curios, mi-am zis sa vad si eu despre ce e vorba.

Vinerea trecuta se spunea ca vor fi super reduceri, dar cica sa ma trezesc si sa intru la 5 dimineata pe siteul lor. Ce?! Doar nu am cazut in cap. Ca orice om (norocos), la servici lumea vorbea despre reducerile emag, desi nimeni nu le vazuse. Hai sa intru si eu. Supriza, siteul era blocat, pe un fundal negru era o mata care isi cerea scuze ca sunt prea multi vizitatori. Unu, era vina mea? Doi, tontii aia nu trebuiau sa se gandeasca la faptul ca vor veni multi gura casca? Si trei, baza de date cu clienti a fost varza.

Am incercat sa intru de cateva ori, doar eram si eu curios ce se intampla, si cand am reusit sa intru toata prima pagina era cu stoc epuizat, dar, ca trebuie sa fie si un dar, ti se oferea o reducere de 10 procente la orice altceva de pe site. M-am uitat la o anumita categorie si mi-am ales o chestie, ieftina si fara importanta, trebuie sa fac un cadou. Adaug in cos si cand sa ma autentific, nu mergea parola. Dau reset si cand reusesc iar sa intru observ ca ma cheama in alt fel si ca am mai plasat vreo 10-15 comenzi in aceeasi zi, dar in locatii total diferite. In fine, m-am enervat si am incercat sa plasez si eu o comanda, printre multe pagini negre cu mate. A trecut si weekendul, luni am incercat sa vad ce e la istoric comenzi si mi s-a spus sa revin marti. Marti seara erau doar comenzile vechi de cateva luni, deci nu s-a inregistrat nimic. Am facut si o plangere la ei, doar ca sa ma simt bine, nu ca as spera sa rezolv ceva.

Un coleg mi-a povestit de o ruda de a sa care a fost intr-un magazin si dupa ce a stat o perioada buna la coada, a gasit o reducere de doar 100ron fata de pretul normal, dar in magazin reducerea figura de 30% sau 1000ron. Persoana respectiva chiar urmarea de cateva zile bune un anumit produs, deci stia bine care sunt preturile si evolutia acestora.

Sincer, nu cred ca au fost mari reduceri, iar daca au fost, acestea au existat dimineata si intr-un numar extrem de mic. Eu cred ca a fost o mare facatura.

Sa nu ma intelegeti gresit, nu sunt fan, dar nici dusman emag. Cand am avut nevoie de ceva, am cautat, m-am informat, iar daca oferta a fost mai buna la emag, am cumparat de la ei, daca nu, am luat de la altii.

ps: imi cer scuze pentru termenul folosit in a echivala black friday.
ps2: daca ati avut experiente similare, va rog sa le povestiti.
ps3: m-am uitat putin pe google si am vazut ca exista voci impotriva emag.

Comments on: "Shitty friday – emag" (3)

  1. Daca doriti sa va stricati craciunul comandati codoul la emag. E ajunul Craciunul si astept de 3 trei zile sa vina marfa comandata. Cred ca a furat-o Mos Gerila, sau asta este grija pt clienti a acestui magazin. Neseriosi as fi spus in alte imprejurari dar cand trei zile nu sunt destule pt a livra marfa comandata care reprezinta cadou de CRACIUN spun nesimtiti. Toata familia astepta tv-ul nou in seara de ajun si … Daca Timisoara este un oras mic unde se ajunge atat de greu ce sa mai viseze alte orase ? Cred acum ca mintiti , ca nu aveti marfa, ca nu sunteti nimic din toata reclama desantata pe care o face-ti, ca sunteti aproape de faliment. Succes in cadere ! Marfa nu o mai cumpar de la voi si sper sa fie cat mai putini care sa ia o teapa asa de dureroasa ca mine.

    • ciolanus said:

      Nu e nevoie sa trimiteti acelasi mesaj de doua ori.
      Cred ca toate magazinele online se bazeaza pe 2-3 furnizori, iar stocurile reale sunt calculate diferit.
      Cunosc pe cineva care a comandat de la domo si a patit fix la fel.

  2. oamenii s-au promovat destul de bine.. lumea s-a inghesuit la reduceri.. ca au avut nevoie sau nu.. au cumparat.. cum e la noi.. site-ul n-a facut fata.. asta a fost urat..

Lasă un răspuns

Nor de etichete

