Ce-mi zboara prin ganduri …

In urma cu 2 ani am aplicat pentru programul Casa Verde 2010. Am avut ghinionul sa aleg firma Solarduobest si pe reprezentantul sau dl Adrian Berneaga. Gasiti detaliile initiale intr-un post mai vechi.

Intre timp, lucrurile nu mai sunt chiar atat de bune. Suni, dai mailuri ca sa-ti vina garantia, ti se raspunde la cateva zile sau saptamani ba ca e frig, ba ca o sa vina, ba ca sa platim noi reparatiile provocate de inundatie si ca o sa ne primim banii, etc.

Va las sa vedeti cum arata lucrarea facuta de solarduobest si de Adrian Berneaga.

Această prezentare necesită JavaScript.

In concluzie, NU recomand aceasta firma sau acest domn!

Comments on: "Calitate Solarduobest" (5)

  1. ciolanus said:

    Am facut plangere la OPC, acestia l-au trimis pe Berneaga sa repare. Au facut o fotografie pe care se vedeau mici urme de calcar, ca doar nu functioneaza cu apa demineralizata!? Au schimbat o supapa cu un dop!
    La cateva zile am primit o scrisoare de la Solarduobest prin care am fost instiintati ca am pierdut garantia deoarece avem apa cu impuritati, chiar daca nu au avut niciun stres in a monta instalatia si in a primi banii.
    OPC-ul ne-a raspuns ca vom fi despagubiti si ca daca dorim mai mult trebuie sa ii dam in judecata pe bernegi.
    La primele temperaturi negative iar au inghetat tevile; cu prima ocazie golesc toata instalatia, pun o prelata si la primavara schimb tevile si refac izolatia.
    Sugestii?

  2. katalin said:

    cind ai semnat contractul , ai citit ce scrie . ce tip de sistem ai . 0732914741 suna.ma si vorbim

    • ciolanus said:

      Conform oricarui contract din aceasta tara, chemi echipa de service sau il duci la service si primesti: apa cu impuritati, urme de lichid in produs, tensiune electrica necorespunzatoare, lovire, etc. Care nu ai cum sa le dovedesti.
      Acum, ca mie imi ingheata conducta pentru ca nu a fost izolata corespunzator sau pentru ca o supapa a fost de proasta calitate, ce legatura are faptul ca apa e mai dura? Nu stiam ca trebuie sa-i pun apa dedurizata, cum se punea candva la bateriile de masina.
      Nu am inteles de ce ar trebui sa te sun.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

