Ce-mi zboara prin ganduri …

Daca din varii motive ai nevoie de un cod pentru a-ti activa Windows 7, e mai complicat si greu sa gasesti un cod pe care sa-l introduci si sa rezolvi problema. Exista persoane care s-au gandit la binele celor care nu-si permit o licenta si au creat programe numite activatoare. Am gasit 3 programe pe care le-am arhivat si le puteti descarca de aici. Eu le-am folosit doar pentru W7 Ultimate x86 si x64.

Exista si un activator ce poate fi folosit pentru Microsoft Office 2010, se pare ca poate fi folosit si pentru versiunile anterioare de Office. Eu l-am folosit doar pentru versiunea 2010. Acest program poate fi descarcat de aici.

Nu sunt virusi!

PS: Stiu ca a aparut si Windows8, nu am probat loaderele.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

